~~'Maulidur rasul'~~

1stly nak wish salam maulidur rasul pada sume yg dtg kat blog aku nie...biar lew 1st update bulan mac nie dgn tarikh keputeraan junjungan besar kite nabi muhammad s.a.w...

:kiss:hari nie cam biasa lew..sume owang cuti aku gak keje..huhuhu..ape nak buat dah nasib

badan...lom ade rezeki keje kat tempat lain lagi kan...

:err:sabar lew...nak wat camner lagikan...semalam lan (adik @membe keje) dtg tempat keje...aku saje2 je msg dia kelmarin just tanyer khabar atun..dia pun xtau...mane lew hilang atun (membe keje lama) ...xtau kot dia marah aku coz x carikan dia customer kan...biasa lew keje insurance nie kan kene kejar customer kot nak gaji lebih kan...:look:tgk lan makin gemuk skang..senang hati kot...dah keje kerajaan..dulu konon2 nak diet,,,hehehe~`tgk2 skang makin

naik...heheh...dia senyum je lew bile aku usik2...so semalam dia lew banje...hehehe:laugh:


post signature

6 comments:

Anonymous said...

salam maulidur rasul untuk kamu juga.

Binjaie said...

Selamat...

@tune® said...

salam maulidur rasul juge

eddie dewanaga said...

ekonomi tgh sakit ni, baik Jue stay dulu kat tpt sekarang, nanti dah ok, baru boleh cari tpt keja yg kebih bagus...

~JuLiE~ said...

penyu biru~~,,time kasih sudi menjenguk...=)

binjaie~~,,time kasih...selamat buat kamu juga...

@tooney rooney~~,,buat kamu juge...=)
time kasih sudi singgah ye..

bro ed~~,,lama x nampak erk??
insyaallah bro..memang pk camtu pun..
mekasih atas ingatan tu erk??? :)

hanis said...

salam ziarah..

hanis