~~"nOnA"~~


~~""buah nona""~~

:minimo_30:ihihihi..cuti lepas balik kg..xde ape yg menarik tapi baru aku tau kat belakang umah

ade tanam pokok nona...1st time gak aku tgk & makan buah nie...ingatkan buah naga mule2

tu...nampak sgt lew kejakunan aku time tu..tp buah naga kan warna merah ke purple'an gtu....
:minimo_19:rasenyer cam buah durian belanda @ mangga ckit...cedap...:minimo_28:tp pelik dalam family aku x sume yg makan..

cume adik lelaki aku sowang ngan ayah yg makan...adik pempuan pun setakat jamah ckit je...
tp aku ble habiskan separuh buah nie...hehehehe...separuh yg kat bawah nie ye...:minimo_03:
nie lew buah nona yg aku cilok habiskan 2....

ihihihihi...lalalallala:minimo_11:

4 comments:

Fairuz Selamat said...

arh.. lama tak makan buah nona

~JuLiE~ said...

hehehe..oh ye ke??

nak ke???=)

eddie dewanaga said...

penah lihat tak penah mkn...

buah naga???
bila Jue tengok..??
malu ahh...

hehehe...!!

~JuLiE~ said...

bro ed~~,,makin noty erk skang...bluwecks...;p