~~::rEd WeEkEnD::~~


~~,,huhu...dah lama x on9 zedge...blog pun sempat jenguk jap je...x sempat nak update pape..=(
ke "bz" an dah melanda..2 bulan nie member day...claim voucher burn voucher..rimas betul bile time nie...keje bertambah2...ngan train staff baru lagi...adoyai,....
~~,,dukacite d'maklumkan..staff baru tu akan d'transfer ke kluang...huhuuhu...
ingat ble lew relax ckit wat keje 2owang...bulan depan dah start sowang2 balik..huhuhuuu=(
cian aku kan...nak amek cuti pun "berkurun" lew gamaknyer...:(
~~,,start dr weekend sampai la nie..baru lew ade ruang tuk menulis....huhuhu..
"padan muke ko" selalu dok 24hour depan pc nie on9..hehehhe;p
~~,,hehehhee..sume xde kene mengena ngan tajuk entry aku kali nie kan???
saje je...nak gtau..weekend lepas aku pakai merah itam...cam trademark plak...aku pun baru pasan sebenarnyer....hihihihi :)
~~,,sile rujuk pic2 diatas & d'bawah...pose pun ala2 same gtu..hehehhe..biasa lew nie waktu makan aku...dok dlm store..pe lg..tu yg kotak2 yg x berkenaan...;)












4 comments:

eddie dewanaga said...

cantiknya dia...
:)

~JuLiE~ said...

hehhhe..saje nak wat aksi gedik ckit..hehehheh ;)

Anonymous said...

dalam store yang berkotak kotak pun kene menten cun

betul x?

hehe

~JuLiE~ said...

memang r ezo..ingat maintain cun depan pakwe ensem je ke???=p


~~hehehhehhe.....